Tuesday, February 7, 2012

Wear This Wear That

Became a one-day fashion stylist this morning hahah..basically I did a fashion makeover for a girl, for a new magazine that will launch this April! Woohoooo! :)

PhotobucketPhotobucket
MDS shirt, unbranded vest & bow tie, Forever 21 skirt, Topshop tights, Zara shoes

S: "Is your fashion makeover thingy going on today?"
Me: "Yup!"
S: "Have you prepared? Got the ideas already?"
Me: I guess so..."
S: "Do you need my styling tips?"

Btw, do download my new wallpaper design for Up here...muah! :)

Photobucket

32 comments:

Fransiska Radiono said...

Kyaaa congratulation Kak Di;D
Jadi penasaraaan nih,hihii

thefransiszone.blogspot.com

Sweetheart Diary said...

your dress looks really pretty...thanks for the cool wallpaper :)

Semicosmic said...

Absolutely love this outfit!

Syifa Azz said...

woo... new template :D
congrats kak Di ^^

Rinei said...

soo cute~
btw, a makeover for girl? please makeover me :))

Sifa Mulyani said...

waw nice mix kak :)

www.sifamul.blogspot.com

Anonymous said...

mantepp,.. salam knal ajj

Ida Ayu Melati said...

i loooveeee the yellow things around you! makes you so cheer-y :D

Erlinda "Miss Little Town" said...

haha! S can be a stylist too! :P

Anonymous said...

your husband is hilarious!

Agata Wijaya said...

wanna see your makeover soon. goodluck :D
btw. your dialog with S make mw smile. hahahha :)

Rosalinda Tjioe said...

This is such a fun outfit! X

http://rosalindatj.blogspot.com

Rose Calamero said...

waaaa cute wallpaper =D

Leteesha Marthina said...

udah lama gak buka blog kak Di nihh...tampilannya tambah keren,trus design up yang baru kerennn :D sukses terus yahh! GBU

Leteesha Marthina said...

udah lama gak buka blog kak Di nihh...tampilannya tambah keren,trus design up yang baru kerennn :D sukses terus yahh! GBU

Florencece said...

great! i love your all outfits <3

florencece.blogspot.com

The Daydreamer said...

aaaaw super cute! I just love everything here :D

Mustika Hayati said...

kak di, blog nya jadi makin keren deh!! like this :)

askep said...

woo... new template :D
congrats kak Di ^^

Mellia Hanum said...

cute design kakkkk :D
you always have inspiring style :D
awesome...!

xoxo,
mell
symphonyofmymind.blogspot.com

SABINNA and DAVID said...

love these colours!

xx, Sabinna and David

Broken Cookies

!ncreamnia said...

kadiiiiii kenapa headernya diganti :"(

xamthone said...

wow,.. soo cute, I like your dress..

Adang Muhammad said...

mantap... desainnya first kunjungan nih... salam kenal



Revolusi Galau

Ruth Arthasya said...

The cutest outfittt<33333333

indrachoman said...

selamattt....

Sarah Rizqi said...

Really really love your top and your skirt! It's sooooo cute, you know? Absolutely love this outfit so much 3>

Love,
http://sarahrizqi.blogspot.com

okki saras said...

kak dianaaa, ak lagi baca blognya kk dr awal saaaaampe akhir. ni smpe pertengahan ini skrg kyknya :D. suer, skrg kk jd lebih kurus, parah :(

Baju Anak said...

Lucu banget wallpapernya sis...:)

Karina Dinda R. said...

Congrats kak Di :) I love the new Up wallpaper ^^

Join my first giveaway, open internationally ˆ⌣ˆ click here.
Cheers,
Karina Dinda R. ♥
BLOG | TWITTER | SHOP

Mulan Ranagradis said...

so cool and nice kak :D


http://mulanranagradis.blogspot.com/

Mitha Komala said...

i love your cute vest and skirt! and oh, cant wait for the new magazine.. so curious :D

http://mithakomala.blogspot.com/

Blogging tips