photo space_zpsab443ffb.png photo ootd_zpsvmcsbmod.jpg photo youtube_zpsl7hdozar.jpg photo 88_zpsqoko5stl.jpg photo midnight_zpsssf1cubd.jpg photo home_zpsh9wc5ewz.jpg

Monday, October 20, 2014

Glad.

I have come to an understanding that people admire not exactly what you do, but your commitment to do what you do continuously. Because commitment is never easy.

5 comments:

Anonymous said...

I just want to say a little thing ka...
aku salah satu pembaca blog yang setia. aku selalu buka blog hampir setiap hari karna aku merasa butuh ngebaca hal yang bisa jadi inspirasi aku atau sekedar bikin mata dan pikiranku fresh aja.
tapi aku ngerasa semua itu sedikit berubah sekarang. blogger yang aku follow kebanyakan dari mereka udah terkenal diluar sana atau lagi hype di media lain. mungkin mereka sibuk dan gak sengaja melupakan komitmennya sebagai blogger; media yang udah mengantarkan mereka melanglang buana. I'm just sad kak Diana. maaf kalau kata kata aku ada yang salah...
anyway, thank you for keeping your blog up to date. xoxo <3

Anonymous said...

indeed. that is why i adore you.

Unknown said...

Hi di, saya Fidya dari max3 tv by biznet. www.mymax3.net
Saya bermaksud untuk menjdikan Diana Rikasari sebagai narasumber untuk program POTRAIT yang ada di max3 tv. Program ini mengupas tentang profil dari sosok muda yang sukses. Saya harap dapat segera mendapat respon dari Diana. Untuk kontak balasan dapat menghubungi saya di fidya_sari@biznetnetworks.com. Terima kasih.

Jane Reggievia said...

THIS (':

I always give my respect to those people who stays with a commitment. In relationship, pursuing dreams, including diets (its more like live in a healthy lifestyle :P), we need commitment to keep doing on it. It's never easy, but I know happiness is peeking at the finish line.

Thank you so much Kak Diana! You're always my favorite <3

JANE FROM THE BLOG

Outbound said...

Read this post, I'm sure the blog owner are GALAU indeed :)

Blogging tips