Sunday, April 15, 2012

Love Birds

Watched "Battleship" today...sooooooooo gooooooooood!! :)

Photobucket Photobucket
Photobucket
Unbranded top, N.y.L.a skirt, Forever 21 hat, Mango scarf, Up wedges

34 comments:

Ladyulia said...

Dear kak Di, you are so adorable :*

Nerissa Arviana said...

Kak diiii, lucu sekali >.<
You do really look younger than ever!

Sausan Hanifah said...

So cuuuute!! <3

Sausan Hanifah said...

So cuuuute!! <3

Sweet Escape said...

U look So cuteee,,, thats why so many birds wanna play with u ,, hehehe

PS: I love ur skirt pattern :D

Sweet Escape said...

U r so cuteeeee,,,, thats why so many birds wanna playing with u

PS: I love ur skirt pattern :D

Sweet Escape said...

U look So cuteee,,, thats why so many birds wanna play with u ,, hehehe

PS: I love ur skirt pattern :D

eudora said...

veryy cutee skirt!

eudoraeudoraa.blogspot.com <3

Rusydina Tamimi ♥ said...

so cute kak di >.<

♥ Lauretha of Myrrh Goldframe ♥ said...

reddish hot! i love your everything!!! <3

Fidelia Salsabila said...

love the skirt! xo

http://fideliasalsabila.blogspot.com/

Diah Deir Zahrani said...

where did you buy that top? what is the material? is that tweed?

coco love butik said...

beautiffl bird and love your skirt <3



www.cocolovebutik.blogspot.com

Sarah Rizqi said...

Kak Di, you're sooooo cute as always!

Love,
http://sarahrizqi.blogspot.com/

ismayani nurbaeti said...

awesome dan unik ka di :)

ade kurnianingrum handika putri said...

kak , why you always look so cute? :D hihihi

CINDY TANUWIJAYA said...

So lovely outfits <33

http://cindytanuwijaya.blogspot.com

STARSNAPSHOT said...

I'm going to watch that movie too.. haha

Rosalinda Tjioe said...

You look adorable as usual Kak =) Love the red skirt! X

http://rosalindatj.blogspot.com

turisuna said...

Nice skirt, I love the patterns :)

turisuna said...

nice skirt, I love the patterns :)

nurfadila said...

kaka keren abis nie gayanya.....
cute abis....

Mica said...

Such cute photos! Love the red :)


AwayFromTheBlue.blogspot.com.au

Feerique said...

gorgeous yet cute indeed! love it

Rini Hastuti said...

so cute kak Di :*

Alvita wibowo said...

fressssshhh outfit kak di:))
xoxo

Autumn Dew

myra abdullah said...

so creative =D

tmm999 said...

i like this,,, :)

inimicalogre said...

cute lil bird <3 <3

www.InimicalOgre.blogspot.com

saiful ihsan said...

that nice birds and beautiful.

Fashion Online said...

this is blog very nice

Fashion Online said...

amazing picture <3 the skirt :)

Karina Dinda R. said...

Nice skirt kak Di :)

Cheers,
Karina Dinda R. ♥
BLOG | TWITTER | SHOP

Mitha Komala said...

omg the bird effects are awesome! i love your skirt kak ><

http://mithakomala.blogspot.com/

Blogging tips