photo space_zpsab443ffb.png photo ootd_zpsvmcsbmod.jpg photo youtube_zpsl7hdozar.jpg photo 88_zpsqoko5stl.jpg photo midnight_zpsssf1cubd.jpg photo home_zpsh9wc5ewz.jpg

Monday, January 16, 2012

His Not Mine

Playing around with S's clothes (shirt & pants)...;p

Photobucket
Photobucket
Rayban sunglasses, Nine West heels

Btw, I just launched the new "Hi" series for Up hihih...so happy! I know it looks really high but it's actually very comfy! These might not be for daily wear (although they can be) however I do find these wedges as a must-have item...for real! :)

Photobucket
Photobucket
Photobucket

39 comments:

SR said...

Gorgeous! I love the Gold one <3 really want to save my money and than...buy this UP! Yeaayy ;)
Seru ya pinjem baju si doi hahaha kegedean tapi bisa di mix&match.

http://rahmahyantisari.blogpsot.com

Halo Hasta said...

hihi, fotonya lucu kak. btw the black wedges look so adorable :)))

Anonymous said...

OMG FINALLY. WANTED TO GET IT EVER SINCE I SAW THE SHOES IN YOUR WEDDING PHOTOS. GOLD ONE FOR SURE!!!!

Unknown said...

LOL 'dear husband, i borrowed your clothes" you're funny man!

BLEURGH
www.say-bleurgh.blogspot.com

Anindita Khrisna Murti said...

absolute gold!

harus nabung dulu neh... sabar y sepatu cantik i'll buy you next 2 month... :D

aninditakhrisnamurti.blogspot.com

Summer Heartbeat said...

haha! adorable.. :D

Amierah Nabillah said...

hahah! omg u are so cuteeee!!! >.<

Noni Setianingsih said...

i love the gold one ka..if you dont mind visit my blog please.. :)

Karina Dinda R. said...

Lucuuu banget kak! Apalagi kacamatanya hehehe :D

Cheers,
Karina Dinda R. ♥
BLOG | TWITTER | SHOP

STARSNAPSHOT said...

that (man)shirt look good on you(girl)

Ade Kurnianingrum Handika Putri said...

keren kak :) perfect combination !!! :)

defkape said...

you look cute ka.. as always.. :)
and I looove the black one. yeah, I need to save save money to get it. bismillaah.. :D :D

TiaraAle said...

anything you wear, it always doeslook good on you kak ;) nice mix&match

Asyik Izas said...

cute and stylo as always:)

Eka Theresia said...

Oh kak, are you wear S's clothes? Oh, dear. You look so cute in his clothes;)


Eka Theresia

Fenny said...

LOVEE THE BLACK ONEEEE!!!!
oteteot.blogspot.com

Sesilia Anastasia said...

you always have those brilliant idea to mix and match clothes. hahahhaa it looks cool though :D I love your gold UP shoes :) keep inventing new things cici ;D

glowingthedark.blogspot.com

Dark Chocolate Bar said...

you still look cute even when wearing men's clothing though! if I have a husband later, I also will do the same thing like you. borrowed his clothes! YAY! :D

http://fennyalistie.blogspot.com/

Ode to Baekhyun said...

high high... love hi-UP

Mica said...

You manage to make mens clothing look so cute! :)
Love those gold wedges too! :)


awayfromtheblue.blogspot.com

Calita Hin said...

lucu sekali kak ! :D

http://calitahin.blogspot.com/

Mustika said...

woooo !
so SHINY !! >.<
always loove your shoes kak di :)

Marsha Karta Swardharma said...

LOL, I really like the "Dear husband..." so cute :D

BLOG |TWITTER

Aeidy Thomerson said...

am sooooooo in love with the new wedges :D

xo,
http://aeidythomerson.blogspot.com

Florencece said...

You're crazy! Like it!

florencece.blogspot.com

widi said...

aaaaa,, yg warna hitam menggoda betul mbak >.<

yumant said...

blog yang bagus

yumant said...

nice info

niknok said...

WOW, YOU PULLED IT OFF SO WELL!!

JUST FOUND YOUR BLOG TODAY! SO I FOLLOWED YOU!

The Niknok Style

Rosalinda Tjioe said...

You look just amazing! Love the gold wedges! x

http://rosalindatj.blogspot.com

Nyoron! said...

THAT'S YOUR WEDDING SHOOOOOESSS!!!

ah mau satu TT__TT black is the greatest one. Kak D bikin kuis giveaway nya dong :3

Unknown said...

i love the goldy wedges! so cute. It's trully must have item in this early 2012!

Abby said...

I've nominated you for the most versatile blogger award!! Check out my blog for more info! http://catchthemoments.wordpress.com/2012/01/18/the-versatile-blogger-award/

Blue ocean said...

the golden one is amazing *O*
nice style
:D:D

http://mulanranagradis.blogspot.com/

Mitha Komala said...

you rock his clothes kak di! the gold one is surely fabulous. xx

http://mithakomala.blogspot.com/

turisuna said...

Ha ha ha it's always fun to borrow husband's clothes, I like to do that too :D

obat hepatitis said...

foto yg bagus dan lucu and imut

obat herbal jantung koroner said...

keren blog yg ramai nd pr tertinggi

Unknown said...

i'm loving it! i just hope that those shoes ur wearing are yours, instead of his *oh i probably have said this kinda thing several times ya* :p

Blogging tips