Saturday, October 9, 2010

Tied The Knot

Martin & Ebby's wedding....congratulations!! :)

Zuhair Murad for Mango gown, Mango bag, mom's bracelets, Yunique Paradise shoes


Someone: "Cute hairband!"
Me: "Oh...well..it was actually this ribbon from a gift wrapper...but thanks!"

:D

21 comments:

febriani djunaedi said...

blue dress..love it :)

http://cherrylemonadee.blogspot.com/

jacobian said...

very simple but nonetheless still captivating outfit. :-)

Wisnuadi said...

SALAM SUKSES

Dear Rekan2,

Mohon maaf kalau sudah pernah mendapat informasi serupa sebelumnya.

Saya ingin berbagi informasi buat kita semua, mudah2an bermanfaat.
Barangkali ada dari rekan2 yg sedang butuh dana/income dalam jumlah besar..


Rekan2 bisa baca cara mendapatkannya disini (silakan klik atau copy-paste link berikut ke browser anda):

http://www.program5milyar.com/?id=dibyo.putranto

ehsan said...

the ribbon from a gift wrapper..????

:D :D

Violet said...

you look fantastic! the shilloute of the dress is nice

XX
Vi from Cali

Yulia said...

Hi Kak Di, Nice one :) aku suka banget sama style nya Kak Di :) anw, Kak Sharjeel kantornya ada di daerah Sudirman engga sih Kak? soalnya kemarin aku papasan sm seseorang mirip banget sm Kak Sharjeel :)

xoxo, yulia

Anonymous said...

foto foto yang ada di blog ini pake camera apa? bales ya ka di :D

Julian Tanoto from zippers&buttons ;) said...

you are always sooooooo creative diana;)

CINTANTYA said...

nice!
visit mine :)

http://diewiththesun.blogspot.com

Jessica said...

looking fantastic with that beautiful dress and soooo creative!!
keep being inspiration to us! :)

selvy soegianto said...

Hi...I'm a big big fan of your blog, I find it really cool. But I have some questions in my head...I would be wonderful if you could answer them....well, the first is what is your job? and second is how you manage your time to post things in your blog everyday?...thanks you so much

Anonymous said...

Kakak kakak semua, saya baru membuat blog dgn tujuan mendapat saran dan pendapat untuk kehidupan q..
Sebab aq menemui byk masalah
Kunjungi niczcole-rooft.blogspot.com
Dan juga Yesus456.blogspot.com

Beri comment ya.... Thx

unaaa said...

ELEGANT!
PERFECTOOOOOOOOO!!!
n.n

Diana Rikasari said...

thank you so much, all! really appreciate it...:)

ehsan: yup! hehehe...;p

Yulia: iyaaaa bener...mungkin bener Sharjeel kali yah hihih...:)

Anonymous: aku pake Nikon Coolpix dear...:)

selvy soegianto: hi! I work in marketing division of a FMCG company, but I'm on a loooong sabbatical leave due to my personal business plan that requires my full time to focus on...I blog about my everyday life, so it really isn't a trouble at all to post everyday..:)

aion accounts said...

A very cool and simple outfit. It's just looks perfect!

Buy Aion Account

Ikaa Febriana said...

cantiiik banget ka :D

Yulia said...

Hehe, iya kak, tadi sepulang aku kampus, lihat lagi, saat jam makan siang di deket Sudirman Park :D

Yulia said...

Hehe, iya kak, tadi sepulang aku kampus, lihat lagi, saat jam makan siang di deket Sudirman Park :D

cheel and cheese! said...

halo kak diana, yaaah sayang banget ga ketemu kak diana, padahal saya pengen foto bareng kaka :D

Olive said...

Love your dress!!so perfect!!

Diana Rikasari said...

Yulia : ya ampuuuun hahaa...pasti dia malu kalo tau ;p

cheel and cheese! : next time yah!! :)

Blogging tips