Thursday, February 11, 2010

Kim & Broken Glasses

It's weird to arrive at home and find your sunglasses broken all of a sudden...:(


Anyway, my new Wondershoe baby...let's call her Kim!!

24 comments:

Jen said...

awww those pale pink shoes are the most adorable things i've seen in ages! and great way to fix up your sunglasses ;)

Author in the making: said...

they r lovely, i love your blog! plz comment on mine xxxx

♥Lola said...

Cute shoes :)

Petunia Princess said...

what a cute shoes! ^_^

rizka utami said...

wew...

kacamata saya juga lagi patah ka diana...

tapi betulinnya cukup pake lem aja...
abisnya ga ada zebra yg warnanya pink...
:D

GRICIA said...

hihihi..brilliant idea!
anyway ur hair looks good

www.missgricia.blogspot.com

devishanty said...

di rumahnya ada anak kecil gak di? siapa tau dimaenin :P

Queen P said...

makasih buat inspirasinya..aku juga punya broken glasses yang aku biarin ampe sekarang soalnya gak tau musti diapain...;)

thanks di..

Queen P said...

makasih buat inspirasinya..aku juga punya broken glasses yang aku biarin ampe sekarang soalnya gak tau musti diapain...;)

thanks di..

Nadya Tamara Yasmeen said...

i want kim!! DD:

deekkyy said...

http://deekkyy.blogspot.com

Durra Zaahira said...

i think your face like.. Putri titian -_-
oh yeah, i bought that shoes too! But with different color

Benazio R.P said...

yah sama kayak gue, pake cuma 1 gagang doang tapi bisa dong .. hhee..

malahan pas copot 2 2nya gue tetep pake, gaul dong pake tali sepatu auehauehauhe

said...

I have the same problem with my glasses and that's how you solve the problem.. Thanks for the inspiration ^__^

michelle_ said...

that's such a great idea of putting broken glasses together ! hahah

Mia Hyoosuke said...

Hello....Kim :)

dan semoga kacamatamu 'cepat sembuh', Di......

maura-please jawab said...

bandagesnya beli dimanaa?

Owen said...

love your hair :)

valonia irene said...

waaa, we have the same shoes!
haha aku seneng deh kembaran sama kak diana hehe :))

Talita said...

wow the glasses turns out great! very brilliant! :D

dheaqiasita said...

you'rea a fashion genius, D!!! ily :)

Silmi Sabila said...

Aww where'd you get those cute band-aids? Want some!

Diana Rikasari said...

thank you so much, everyone! :)

rizka utami : kebetulan sekaliiiii hhohoh...;p

devishanty: ndak ada tuh huhu..aneh yaaaa :(

Durra Zaahira: Putri Titian? hoho...she's waaaaaay much prettier ^_^

Benazio R.P: kamu kan raja gauuuuuul heheheh

maura & Silmi Sabila: Beli di Malaysia sih hehe..tapi disini palingan ada di Watsones (PIM 2) :)

Marlita said...

Lucu plesternya

Blogging tips