Thursday, January 7, 2010

Let's Go Picnic

Found out about this new (local) online shop from my friend this afternoon, and I instantly fell in love!! I even shopped already...hahah!

I introduce you....PICNIC!

Kewl.

17 comments:

Riesta Emy Susanti said...

wowww,,,i'm so glad finding your blog...
very-very creative...

nice to know u...

mia chan said...

I have already fall in love with this one too, Diana :D

Maggie said...

I really like this, i just wish they would say where they ship. All these great shops on the internet and they're always foreign (I'm from the US).

Anonymous said...

love it :) i just order some stuff in there..

Anonymous said...

soooo gaga..:)

Leija said...

coolness. makin banyak aja online shop di Indonesia buat gue-gue ini yg males ngangkat bodi dari kasur haha. keep us posted, jeung D.

dela said...

more online shop, please... :p

Butarbutar Olive said...

uber kewll!!
thanks for the link K'Di :D

Nadia Kamballa said...

Yeah, I've been meaning to shop there, too!! Thank god for another Indonesian online shop :P

http://thenovembergirl.blogspot.com

copyproof said...

hey, what a coincidence!
I was just posted some post about picnic on my blog too.. Wheeww! cool!

justannisa said...

i went shopping right away after reading your post. LOL. Bought their flat shoes. Gonna shop more in near future ;)

__________
http://thefashionduo.blogspot.com

GRICIA said...

yep!their items are tempting..

www.missgricia.blogspot.com

andanti said...

kok g bisa d buka ya..
aq penasaran????
hi..

Faizura said...

Fell in love with their shoes immediately. Just wondering how do I contact them to enquire if they'd consider to ship internationally. Thanks Diana! Btw, your blog is superb.

Raji said...

Love it, the shoes in particular are awesomee...
time for a shopping trip I think :)

aehman said...

love the shoes

bai said...

love the third row, third column photo

Blogging tips