Thursday, July 31, 2008

More Vintage Goodies

Besides the sailor dress I posted about yesterday, I actually got myself another dress as well...something like, a boring secretary dress? Neither was I sure about buying it, nor do I like the pattern or colors. But I see something interesting about it...hhmm.....

Btw I've been very very sleepy lately, and today I couldn't stop yawning while working hehehe....it's been a tiring week..tiring, but boring...weird, huh?














10 comments:

Mica said...

Wow, I actually really love the print on the dress! I think it looks great :)

siewkwan said...

The print is so unique that you can actually layer it and make it a one piece, to shine its print!! Of cuz,I'm sure you will have many more ideas than that...:)

Inside the Cabinet of Wonder said...

fab dress, its so cool.
your blog is really wonderful, i love all your photos!

Diana Rikasari said...

mica: really? thank you, i'm much more confident now about the dress...:)

siewkwan: hhmmm....any ideas what to layer it with? heheheh.....something sheer right?

inside teh cabinet of wonder: thank you very much...that's so nice of you! :D

WendyB said...

I like that print a lot.

Chelle said...

haha...i do the same you do..buy first, do the thinking later....it works most of the time...

susie_bubble said...

I'm quite enamoured with that print....

siewkwan said...

Sheer will look good, that's if you dun mind the hot climax, you can always more than welcome to layer more than just a sheer top. Oh I was thinking maybe you can change how the sleeve looks, you can do some stitching and gather it. Or, you can wear candy socks with strappy sandals, and leave the rest plain. Maybe blue candy socks with your brown strappy sandals? Sorry for being so lengthy...hehe

Diana Rikasari said...

susiebubble & wendyb: wow...my 1st impression of the print was actually...."eww, that looks like my granny's dress" hehehhe...but thanks! i feel more confident wearing it now...:)

chelle: hahaha...that is so me too...:D

siewkwan: lol...thanks for the lovely advice...i think the candy socks idea wud do!! :D

Dana (pron. like Donna) said...

if you shorten this, I think it's perfection
LOVE the skirts you got at topshop above

Blogging tips